În sfârșit, am plecat liniștit la drum. De ce? Ai detalii suplimentare aici!

Mama-mi spune mereu: călătorului îi șade bine cu drumul. Dar ce faci când drumul e horror, iar mașina ta e full ochi de bagaje și mai e și veche? Află răspunsul – detalii suplimentare aici.
An de an, luăm Passatul familiei în vacanță și îl încărcăm cu de toate: cățel, purcel, vițel… Ideea e următoarea: nu contează câtă presiune pun în roți, mașina tot se lăsa în jos din cauză că toți vor să ia de toate cu ei în vacanță, chiar dacă nu le trebuie. Passatul, săracu’, mai are puțin și e deja relicvă. Totuși, încă mai duce – cumva. Cei de la service încă se miră că mai vin cu el să-i fac ITP-ul. Le tot promit că o să-l dau la Rabla.
În fine. Matematica e simplă: mașină veche + suspensii uzate + bagaje grele + drumuri denivelate = simțim fiecare drum de vacanță până în măduva spinării.
Cum am rezolvat problema?
Anul acesta, însă, am găsit, în al doișpelea ceas, soluția la problema bagajelor: perne auxiliare de la AirPower. Pe scurt, pernele auxiliare sunt niște ajutoare pe care le montezi în suspensia mașinii, pe roțile din spate. Acționează exact ca… o pernă. Atenuează șocurile și nu lasă “caleașca” să se chinuie cu încărcăturile grele singură.
Mi-a povestit un prieten despre ele – lucrează în industria evenimentelor și are de cărat tot felul de lucruri precum instrumente, cutii grele cu diverse… Are un Mercedes Vito și avea aceleași probleme ca mine, doar că le întâmpina aproape săptămânal.
De la teorie la practică: ce mi-a lipsit?
Zis și făcut. Le-am cumpărat. Dar trebuia să ajung și la partea practică. După ce am comandat pernele de la AirPower, am realizat că nu era chiar plug and play. Trebuiau montate, iar pentru asta aveam nevoie de un cric serios (vezi detalii suplimentare aici despre asta). Zis și făcut. Plasat o a doua comandă la AirPower – luat și compresor alături de cric, ca să nu mai stau prin benzinării ca să fac presiunea și ca să pot ajusta pernele în funcție de încărcătură.
Montajul a fost surprinzător de simplu, dar fără cricul acela solid nu aveam nicio șansă să ridic mașina în siguranță. Am reușit să fixez pernele auxiliare în suspensie și, sincer, tot procesul m-a făcut să realizez că improvizațiile nu mai merg când lucrezi pe o mașină obosită. Ai nevoie de unelte bune, altfel riști să-ți faci mai mult rău decât bine. În cazul meu, cricul de la AirPower a fost la fel de important ca pernele auxiliare… Un fel de pachet complet.
După ce totul a fost pus la punct, am lăsat mașina jos și diferența s-a simțit imediat. Nici nu porniserăm încă la drum și Passatul deja arăta altfel. Nu mai stătea lăsat pe spate când l-am ghiftuit cu bagaje, cu roțile aproape lipite de aripi, ci echilibrat. Suspensia nu se mai lăsa, nu mai scârțâia la fiecare mișcare, totul părea mai controlat.
Testul pe drumurile din România
Am plecat la drum liniștit pentru prima oară după mulți ani. Drumurile noastre, cu gropi, denivelări și porțiuni de asfalt care arată ca după bombardament nu m-au mai făcut să simt că fiecare os din mine e pus la încercare. Pernele auxiliare și-au făcut treaba impecabil, iar cricul pe care l-am luat împreună cu ele a rămas și acum în portbagaj, gata pentru alte situații în care am nevoie de sprijin real, nu de improvizații.
Mama are dreptate: călătorului îi șade bine cu drumul. Dar adevărul e că nu doar călătorul are nevoie de noroc pe drum, ci și mașina. Iar când mașina e bătrână și obosită, are nevoie de tot ajutorul pe care i-l poți oferi.
Soluția AirPower – pernele auxiliare plus cricul robust – a transformat complet experiența noastră de vacanță. Nu mai mergem stresați, nu mai stăm cu gândul că la primul hop rămânem pe marginea drumului. Așadar, alege și tu soluția pernelor auxiliare!
Contact:
+40 744 870 142
office.perneauxiliare.ro@gmail.com