Influenceri nemulțumiți de noua reglementare a Instagram

Noua decizie pe care rețeaua de socializare Instagram a implementat-o a atras multe plângeri din partea unui număr ridicat de influenceri. Aceștia sunt nemulțumiți de faptul că decizia de a ascunde numărul de like-uri al fiecărei postări le-ar putea scade engagement-ul într-un mod riguros. Deși acest lucru atrage din ce în ce mai multe nemulțumiri în rândul celor mai vestiți influenceri se pare că Instagram nu este singura de platformă de socializare care studiază această nouă metodă de a ascunde numărul de like-uri pentru fiecare postare, ci și platforma Facebook face fix același lucru deși până acum nu este nimic oficial.

Si pentru ca această poveste să nu pară atât de încălcită, noua decizie se referă de fapt și de drept la ascunderea numărului de like-uri nu la postările pe paginile proprii, de profil, ci la acel număr de like-uri pe care îl poate obține postarea din distribuirea pe o altă pagină, un alt profil. Și pentru că mai devreme vorbeam despre platforma Facebook, aceștia strâng datele obținute în urma acestui test și le analizează pentru a putea observa care este impactul pe care îl poate aduce noua decizie. De altfel, compania americană se confruntă deja cu criticile și reacțiile aduse de către influenceri.

Plângerile influencerilor se rezumă la faptul că postările beneficiază de mai puține reacții venite din partea utilizatorilor, iar acest lucru duce la un mod de rankare mult mai mic în funcție de reacțiile utilizatorilor. Iar în final acest lucru nu face nimic mai mult decât ca respectiva postare să nu fie vizibilă pentru un număr mai mare de persoane, ci pentru un grup destul de redus numeric. Ba mai mult decât atât Facebook speră ca prin această nouă decizie și schimbare să îndemne utilizatorii să posteze mult mai mult, față de numărul postărilor pe care îl aveau într-o singură zi utilizatorii.

Totodată aceștia mai susțin faptul că fără să cunoască numărul de like-uri, fără ca acesta să fie vizibil, utilizatorii nu ar mai simți o presiune atât de mare atunci când postează, iar acest lucru va duce la un număr mai mare de postări în fiecare zi. De altfel, Instagram derulează respectivul test în țări precum Brazilia, Canada, Irlanda, Australia, Italia, Japonia, dar și Noua Zeelandă. În schimb Facebook nu s-a decis dacă va renunța la acest test sau dacă într-un final va implementa această nouă decizie pentru fiecare utilizator în parte existent în această rețea de social media. Așadar dacă această decizie se va implementa influencerii cel mai probabil își vor plânge în continuare numărul de like-uri de la postări și cine știe ce se va mai întâmpla.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *